dilluns, 23 de maig del 2011

RESUM DE LES AUDIÈNCIES DEL 21 I 22 DE MAIG

  • El patiment dels equips de primera enganxen als teleespectadors. El partit de La Sexta fou seguit pel  17,1%. A Catalunya, en canvi, no interessà gaire ja que va marcar un 7,8% a TV3.
  • "El diablo viste de Prada" conquista al públic del prime-time. "El peliculón" es posiciona en segon lloc amb un bon 14,8%. A continuació el lideratge passa a mans de Telecinco amb "La Noria" on el 15,6% va decidir pujar-hi.
  • "Versión española" es queda amb un baix 6,7%. Obté similars resultats el film de Cuatro, "Armageddon", que marca un 7%.
  • A la tarda, similars resultats entre "Cine de Barrio" i "¡Qué tiempo tan feliz!". El programa de Concha Velasco aconsegueix un 13,5%, mentre que Maria Teresa Campos marca un 13,2%.
  • La fórmula 1 com sempre lidera la seva amb magnífics resultats. A la Sexta, la classificació fou seguida pel 20,6% de l'audiència. I el diumenge, la carrera fou seguida pel 35,8%. A Catalunya el 36,6% va optar per seguir-ho per TV3.
  • Una de les poques alegries de Veo7 és el Giro d'Itàlia. El dissabte fou seguit pel 3,8% i el diumenge pel 4,8% de l'audiència.
  • La nit electoral beneficia a molts canals tant estatals com catalans. En el cas de Catalunya, l'especial de Cuní va ser seguit pel 25,2%: el 21% va elegir TV3 i el 4,2% ho va seguir pel 3/24. Televisió de Catalunya va liderar amb contundència, per sobre de la resta d'ofertes electorals: La1 fou seguida pel 7,6% i Antena 3 només fou vista pel 4% dels catalans. A l'estat espanyol, La1 fou la opció més seguida per informar-se amb un 14,4%. Antena 3 només fou vista pel 6,5% de l'audiència. El 2,5% elegí Intereconomía. I el 0,3% mirà els resultats per 10TV. 
  • Els canals que van optar per no seguir les eleccions tampoc no obtingueren baixos resultats. "La que se avecina" aconsegueix un bon 14,5% a Telecinco. A Cuatro, "Perdidos en la ciudad" marca un excel·lent 11,9%. "American Pie" fou seguida per Neox pel 3% de l'audiència. El film Trueno azul" marca un bon 2,1% a Nitro.
  • Mentre que La Sexta sortí perjudicada per les eleccions, "BuenAgente" aconsegueix un baix 5,1%. Les reposicions de "El secreto de Puente Viejo" a Nova marquen shares irrisoris (0,9%, 1,1% i 1,2%).