dilluns, 18 de juliol del 2011

RESUM DE LES AUDIÈNCIES DEL 13 DE JULIOL

  • El concurs "¡Ahora caigo!" cau a la segona posició aconseguint un 12,3%. La baixada de la seva audiència fou provocada per la emissió de "Superivientes: Ultima hora" que Telecinco va programar al prime time i que va enganxar al 20% de l'audiència. La oferta de La 1 fou la més perjudicada ja que "Comando Actualidad" i "En familia" varen anotar els seus shares més baixos de les darreres setmanes: 9,4% i 10%, respectivament.
  • Com ja vam anunciar en setmanes anteriors, "Los Quién" no renovaran per una segona temporada, i es que el darrer dimecres van anotar mitjanes del 5,6%, 6,4% i 7,1%. Fins i tot "Angel o Demonio" va superar-la amb un 12,3%.
  • Aquesta setmana, "House" s'imposa a "El Mentalista", la sèrie de Cuatro aconsegueix al prime-time mitjanes del 6,6% i 8,6%. La ficció de La Sexta es queda amb un 5,8% i 7,5%.
  • La sèrie de TV3, "Hawthorne" es manté amb un acceptable 10,4% i 10,5% de share. Es tracta de la ficció americana que majors dades d'audiència obté a TV3 en els darrers mesos. 
  • Destacable audiècnia la de La2 a la nit. Els films "Un puente lejano" i "Tardes con Teresa" anoten un gran 6,4% i 4,3%, respectivament.
  • Dades alarmants les que van obtenir "Verano directo" i "No le digas a mamá que trabajo en la tele". Van aconseguir shares molt inferiors a la mitjana de les seves respectives emissores. El magazine de La Sexta anotà un 2,3% i el de Cuatro un 3,2%.
  • Karlos Arguñano tampoc enganxa a l'audiència matinal. En la seva nova ubicació, després de "Espejo Público del verano", anota un 9,4%.
  • "Aída" torna a superar a les sèries americanes de ficció.La sèrie produïda per Globomedia anota un 2,1% i 3,7% a FDF. A Neox, "El show de Cleveland" anota un 2,1% i 1,9%, "Padre made in USA" un 2% i "Futurama" un 1,7%.
  • "1000 maneras de morir" es perfila com el programa estrella de Nitro, aquesta setmana anota un 2,9%. "¡Buena Suerte Charlie!" és el de Disney Channel, marcant un 2,3%.
  • "Vaya semanita" aconsegueix resultats acceptables a l'access prime-time de La Siete. El programa basc anota mitjanes de l'1,3%, 1,3% i 1,4%.
  • "Alaska & Mario: Un millón de amigos" no manté les bones dades del reality "Mario & Alaska" i cau a un 0,6% a MTV. A continuació, "Jackass" va aconseguir el mateix share.
  • La Sexta 2 aconsegueix desastrosos resultats, la mitjana diària del dimecres fou del 0,2%, essent el canal menys vist. I es que al prime-time els culebrots "Mariana de la noche" i "Código postal" anoten mitjanes que no superen el 0,4%. Al late-night, "Lo mejor de la sexta" fou l'espai més vist del canal amb un 0,6%. Esperem que al setembre el canal torni a canviar la seva programació.