dimecres, 20 de juliol del 2011

RESUM DE LES AUDIÈNCIES DEL 19 DE JULIOL

  • "Españoles por el mundo" torna a coronar-se com la opció més vista de la jornada. Les destinacions de Moscou i Trinitat-Tobago anoten un 16,5% i 16,9%, respectivament. "Enemigos Íntimos" no obté un resultat negatiu, es queda al segon lloc amb un 14,4%.
  • La gran perdedora de la nit és Antena 3 que amb el reality "El Barco. Rumbo a lo desconocido" sembla que hagi perdut el nord. El programa obté un ridícul 7,4% i sentencia el seu final en un parell de setmanes. La resta d'espais del canal també aconsegueixen shares molt baixos: "Comer, bebr, amar" un 5,6% i "Arena Mix Internacional" un 5,8% i 6,2%.
  • "La partida de TV3" segueix combregant a un reduït públic, ahir va anotar un 10,5%.
  • Cuatro i La Sexta superen a la cadena de Planeta. "Hawai 5.0" anota un 6,6%, 8,1% i 10,5%.  Mentre que "Salvar al Soldado Ryan", a La Sexta, anota un 6,8%.
  • A la tarda, la distància entre "Pasapalabra" i "Atrapa un millón. Diario" comença a ser gran. El concurs de Telecinco anota un excel·lent 18,6% i el de Sobera un 13,3%.
  • "No le digas a mamá que trabajo en la tele" segueix enfonsat en les tardes de Cuatro. Ahir va anotar un preocupant 3,3%. En canvi, "Verano Directo" sembla que comença a fer-se lloc entre l'audiència en el seu nou horari aconseguint un 4,3%. Una dada baixa, però, suficient com per a superar a Cuatro en la mateixa franja.