diumenge, 4 de setembre del 2011

RESUM DE LES AUDIÈNCIES DEL 30 D'AGOST

  • La marca "¡Ahora caigo!" confirma la seva bona acollida a la televisió. Dimarts va aconseguir rècord a la tarda amb un magnífic 15,5% i al vespre va liderar la seva franja amb un bon 14,3%. "Enemigos Íntmos" no es va quedar enrere i va marcar un acceptable 14,6%, liderant el late-night. "Mi gran boda gitana", a Antena 3, marca un baix 8%.

  • Els docu-shows de La1 obtenen dispars resultats. "Españoles por el mundo" anoten registres de l'11,6% i 12,3%. "Destino España" suspèn  amb un 9,9% i "Repor" ja cau al 6,6%.
  • "El taquillazo" de La Sexta obté notables resultats, el film "Seven" aconsegueix un 11,4%. La opció de Cuatro es queda per sota amb "Haiwi 5.0" que marca 6,1%, 6,9% i 9,1%.
  • A Catalunya, "La gran partida" anota un fluix 8,8%.
  • Dada curiosa la de "No le digas a mamá que trabajo en la tele". El programa d'humor de Cuatro aconsegueix un ridícul 2,4% a la sobretaula, i en canvi, la reposició al late-night és seguida pel 5%. A Neox, "Otra movida" es manté amb un 4,3%.

  • "Verano Directo" supera a "Allá tú", el primer obté un 4,3% i el segon un 3,9%. I parlant de concursos, "Atrapa un millón. Diario" empata amb "Pasapalabra" aconseguint tots dos un 16,4%.


  • "Modern Family" anota a Neox bons resultats: 2,9%, 2,6% i 2,6%. Però no són suficients per a guanyar a "Medium" de FDF que anota un 3% i 3,1%. A la Sexta 3, el film "Lobo" obté un bon 3,4% al late-night.